Formulario de Inscripción

Email (este será su nombre de usuario)
Nombres
Apellidos
Profesión/Ocupación
Género

Información bibliográfica

Datos generales

Títulos

The Antitrust Enterprise. Principle and execution

Autores

; Harvard University Press

Ubicación

Libro - 13 - H684

Edición

[No definido]

Ciudad

[No definido]

Fecha Publicación

2005

Editorial

Harvard University Press

Temas

MERCADO RELEVANTE; PODER DE MERCADO; EFICIENCIA DEL MERCADO; DEFENSA DE LA COMPETENCIA; ANÁLISIS ECONÓMICO DE COMPETENCIA

CONTENIDO

LIMITS AND POSSIBILITIES. 1 The Legal and Economic Structure of the Antitrust Laws 2 The Design of Antitrust Rules 3 The Promises and Hazards of Private Antitrust Enforcement 4 Expert Testimony and the Predicament of Antitrust Fact Finding. TRADITIONAL ANTITRUST RULES 5 Unreasonable Exercises of Market Power 6 Combinations of Competitors 7 Dominant Firms and Exclusionary Practices 8 Antirust and Distribution 9 The National Policy on Business Mergers REGULATION, INNOVATION, AND CONNECTIVITY 10 Antitrust under Regulation and Deregulation 11 The Conflict between Antitrust and intellectual Property Rights. Network Industries and Computer Platform Monopoly. 

Inventarios

Inventario Cooperante Estado
1 000769 Centro de Documentación Disponible