Formulario de Inscripción

Email (este será su nombre de usuario)
Nombres
Apellidos
Profesión/Ocupación
Género

Información bibliográfica

Datos generales

Títulos

The Antitrust Paradigm. Restoring a competitive economy

Autores

; The President and Fellows of Harvard College

Ubicación

Libro - 13.2.2 - B33

Edición

[No definido]

Ciudad

Cambridge

Fecha Publicación

2019

Editorial

Harvard University Press

Temas

DERECHO DE COMPETENCIA

CONTENIDO

I. The Market Power Paroxysm and the Antitrust Paradigm. 1. Market Power in an Era of Antitrust. 2. ‘The Faltering Political Consensus Supporting Antitrust. 3. Preventing the Political Misuse of Antitrust. 4. Recalibrating Error Costs and Presumptions. 5. Erroneous Arguments against Enforcement. II. Antitrust Rules and the Information Economy. 6. Inferring Agreement and Algorithmic Coordination. 7. Exclusionary Conduct by Dominant Platforms. 8. Threats to Innovation from Lessened Competition. 9. Harms to Suppliers, Workers, and Platform Users. III. Looking Forward. 10. Restoring a Competitive Economy

Inventarios

Inventario Cooperante Estado
1 000794 Centro de Documentación Prestado