Formulario de Inscripción

Email (este será su nombre de usuario)
Nombres
Apellidos
Profesión/Ocupación
Género

Información bibliográfica

Datos generales

Títulos

Digital Platforms and Competition in Mexico. 2018

Autores

OCDE

Ubicación

Libro - 13 - O34

Edición

[No definido]

Ciudad

[No definido]

Fecha Publicación

2019

Editorial

OCDE

Temas

FORMULARIOS DIGITALES; TECNOLOGÃA DE LA INFORMACIÓN

CONTENIDO

Chapter 1. What is a digital platform. 1.1. Direct and indirect network effects 1.2. Transaction and non-transaction platforms 1.3. Single and multi-homing 1.4. Data 1.5. Pricing 1.6. Fast moving nature Chapter 2. Digital platforms in Mexico 2.1. E-commerce platforms in Mexico 2.2. Fintech in Mexico 2.3. Commercial transport apps in Mexico. Chapter 3. Competition challenges in digital platforms. 3.1. Market definition. 3.2. Market power 3.3. Mergers and Acquisitions 3.4. Unilateral conducts 3.5. Vertical restraints 3.6. Collusive conduct

Inventarios

Inventario Cooperante Estado
1 000613 Centro de Documentación Disponible