Formulario de Inscripción

Email (este será su nombre de usuario)
Nombres
Apellidos
Profesión/Ocupación
Género

Información bibliográfica

Datos generales

Títulos

Market studies Guide for Competition Authorities 2018

Autores

OECD

Ubicación

Folleto - [No definido] - 0

Edición

[No definido]

Ciudad

[No definido]

Fecha Publicación

2018

Editorial

OECD

Temas

ESTUDIOS SECTORIALES; AGENCIAS DE COMPETENCIA

CONTENIDO

1. Introduction: market study objectives and legal frameworks 2. The market study process 3. Selecting and prioritising sectors 4. Methodologies for conducting market studies 4.1. Information collection methodologies 4.2. Analytical methodologies 5. Remedies and outcomes 5.1. Legislative, regulatory and public policy matters 5.2. Consumer protection and behavioural matters 5.3. Competition enforcement and market participant conduct matters 5.4. Market structure matters 5.5. Market studies that do not find competition problems 6. Ex-post evaluation

Inventarios

Inventario Cooperante Estado
1 300096 Centro de Documentación Disponible